понеділок, 2 квітня 2012 р.

Вчорашнє МК :)))

Привіт!!!!
А я вчора була на дуже класному МК, яке проводила Мар"янка . Ми робили блокноти :)))
Вперше йшла з пустою сумкою, аж незвично було :))) , бо всі матеріали нам приготувал Аня з магазину "Аграфка".
Все таки класно разом щось творити, стільки позитивних вражень я вчора набралась, а наговорилась..... :))) Ех! Класно було :)))
Вперше я робила такий блокнотик.. найбільше терпіння треба щоб зшити в блок, але ми з цим впорались і не так це все страшно, як здавалось спочатку :))))

І нарешті  -  мій блокнотик!!!! Ура!!!!!!


отакий він грубасик :))) 120 листочків!

і ще я дала ризиночку для ручки..

Хотіла ще прошити його гарненько, але не вдалось :(((((
Фоточки  з процесу можете подивитись в Мар"яни.

І звичайно ВЕЛИИИИИКЕ дякую Мар"янці за чудовий настрій і за суперський МК!!!!

Гарного усім настрою!!!
Па-па!

23 коментарі:

  1. Яка ніжнятинка))))Кльовий МК і блокнотик вийшли)))

    ВідповістиВидалити
  2. Віруньчик, дякую тобі, що ти прийшла!! суперовий блокнотик!!!!Умнічка!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Віруся, красота!!!! ми тепер маємо сестричок-двійняток )))
    рада була бачити тебе ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Красотіще! Дуже гарно задекорований. І я от жалію, що вчора не прошила на МК, бо мені на своїй машинці теж не вдалося це зробити...дівчата з ательє помогли.

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже класний!!!!!колір просто супер!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Прелестный! Я тоже только недавно научилась делать блокноты - теперь не могу оторваться - такие они классные!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Красивый и нежный блокнот!! И такой милый!! Сейчас пойду по ссылке фото с процесса создания смотреть!))

    ВідповістиВидалити
  8. Гарний та ніжний блокнотик:)))!

    ВідповістиВидалити
  9. как красиво и нежно получилось!

    ВідповістиВидалити
  10. яка ж ти молодець! Дуже гарно!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Такий гарнющий! Мрія, а не блокнот...

    ВідповістиВидалити
  12. Привіт! Ось тобі нагорода від мене :)
    http://milahandiwork.blogspot.com/2012/04/blog-post_04.html#more

    ВідповістиВидалити
  13. Рада знайомству!) Дуже гарний блокнотик!)

    ВідповістиВидалити
  14. заходите за наградой))... http://vera-veralisa.blogspot.com/
    Очень красивый блокнотик))

    ВідповістиВидалити
  15. Клас!
    Блокнот дуже гарний!
    Я б і сама побувала на такому МК від Мар"янки!
    Робота чудова.

    ВідповістиВидалити
  16. Нежный блокнотик получился и ничего лишнего !)

    ВідповістиВидалити
  17. очень красивый блокнотик! ты умничка!

    если будет желание, заходи на мою конфетку
    http://olyasunshine.blogspot.com/2012/04/1.html

    ВідповістиВидалити