вівторок, 10 квітня 2012 р.

День сьогоднішній :) і запрошення :)))

Доброго ранку :)
Сьогодні в мене намічається важкий, але приємний день :)
Мені привезуть і встановлять "стінку" під телевізор, з пеналом і купою поличок :))) І нарешті я буду мати де поставити рамочки з фото, УРА!
А ще чоловік буде коптити м"яско, до Паски. Воно вже кілька днів в мене помаринувалось і тепер чекає на копчення. І ще будемо робити свою ковбаску...(аж слинка тече)  :))))) ням-ням :) 
Буду надіятись, щоб все вдалось ;)))

І поки ми займаємось такою відповідальною справою, пропоную подивитись на запрошення. Вони досить простенькі, але в тому їх шик ;)))




І щоб ви тут не скучали, по традиції, пропоную відгадати скільки ж запрошень я зробила. Хто відгадає, обіцяю подаруночок :)))
PS: На фото не всі ;)

Гарного і плідного усім дня!
Па-па :)

21 коментар:

  1. Ну ти як завжди - одним запрошенням не відкрутишся, все оптом :)) Може, їх 50? Вдалого мняска і ковбаски ! :)))

    ВідповістиВидалити
  2. О, как уже запахло колбаской.....
    Пригласительные милые. Поставлю свою цифру 85 шт.

    ВідповістиВидалити
  3. Мммм... я наче запах тої смакоти відчула)))
    Запрошення дійсно гарні, прості і вишукані) А якщо не секрет, напис зроблений на прінтері? (бо мені здалось що він срібний)
    Думаю 100-150 зробила точно!))

    ВідповістиВидалити
  4. Скільки смакоти вже готуєте!! )) А запрошення!!! )) Прості, але ж кількість. Я думаю 100 штук.

    ВідповістиВидалити
  5. Ого скільки планів ))) нехай всі файно реалізуються )))
    а запрошень....мммммм..напевно 70-80 ))

    ВідповістиВидалити
  6. Класно, я теж люблю домашню ковбаску))) Запрошень думаю десь 120 ))

    ВідповістиВидалити
  7. ВАВ!! Як робота! Ну ти і бджілка-трудівниця!!! Шикарно! А запрошень думаю 70 ))

    ВідповістиВидалити
  8. Копчене мяско.... ммммммммм....
    Запрошення неймовірно прості і тим же неймовірно шикарні!

    ВідповістиВидалити
  9. Першу партію мняска вже витягнули і навіть попробували :)))))) Смакота...
    Маленька підказка , кількість запрошень в межах від 60 до 70 шт ;) А ну, хто?

    ВідповістиВидалити
  10. класні запрошення! і плани дуже смачні у вас ;)))))),
    а запрошень мабуть 64

    ВідповістиВидалити
  11. Відповіді
    1. :)))) ТАК!!!!
      Давай адрес куди відсилати :)vira.zakanych@ua.fm

      Видалити
    2. нічого собі! жарти жартами...Вгадала таки! Круто, вітаю всіх і себе :))

      Видалити
  12. Вітаю зі святом! Запрошую забрати нагороду http://galinkaukrainka.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити