вівторок, 25 жовтня 2011 р.

МК скриньки.

Привітик!!!
Оскільки в мене зараз якась криза.. фантазії ноль і взагалі все не получається... я вирішила показати вам як я роблю скриньки для грошей :)
Тай вже давненько мене питають , як я їх роблю..

Отже ...
Матеріали:
1. Білий ватман
2. Довга лінійка (в мене на 61 см) і звичайна
3. ніж канцелярський
4. клей
5. ручка яка не пише- я нею буду робити згиби
6. олівець

Вирізаю лист розміром 52*49
і ось так його розграфляю
а там де пунктир- зробила згиби ручкою

Тепер відрізаю лишнє , а там де червоним- розрізаю

Тепер все згинаю, змащую клейом (позначено) і склеюю

тут склеюєм до середини, де хрестик

 Вийшла така коробочка. 
Як бачите з одного боку в неї подвійна стінка, а з другого - одинарна. Так от, до тої  одинарної я потім приклею кришку  :)

Відкладаємо її поки в бік.


Вирізаємо боковушки: 
В мене це 16*19 .  Висота може бути у вас інша, все залежить чим ви будете робити дугу. Я для рівної дуги взяла кришку до баняка :)))


Приклеюю з середини, щоб сховати недоліки :)

Тепер роблю кришку:
Вирізаю лист розміром 41*32 і відразу з одного боку продироколюю (Можна не дироколити)

 роблю отвір через який вкидають гроші

Наступний крок.... думаю вам тут все видно і ясно ;) - але це не обов"язково робити

І тепер приклеюю кришку до коробочки. 

Прикрашаєм вже на свій смак :)

 Надіюсь моє МК вам знадобиться і сподобається :)))
Якщо комусь щось не ясно, питайтесь. 
Як вміла так і пояснила, строго не судіть :)


15 коментарів:

  1. Яка ти ВУМНІЧКА)))
    Дякую за чудовий МК!
    Тепер я знаю секретик твій.Все думала,як ти робиш ту красу....

    ВідповістиВидалити
  2. Сподобалося, дякую! Все зрозуміла, залишилось почати - і закінчити. Але здається, це не дуже складно!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую :))))
    Можливо не все досконало, але... це я сама собі так придумала :)
    Оль, насправді не складно! Пробуй :)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже дякую, за такий класний і потрібний мк!

    ВідповістиВидалити
  5. дуже дякую за МК...лише розкрийте секрет - який клей ?

    ВідповістиВидалити
  6. Чудова коробочка!!!
    Дякую за МК!!

    ВідповістиВидалити
  7. Класний МК! Все достатньо зрозуміло. Коли дивишся на вже готову скриньку, здається, що все неймовірно складно, а з МК все просто й зрозуміло! За нагоди обов'язково скористаюсь! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  8. На здоров"я :)))
    Insolence , використовувала клей "Optima"- купляла в канцтоварах.Він прозорий. Або ще купляю "Pasko"
    А впринципі можна любий, яким вам зручно і щоб добре клеїв картон.

    ВідповістиВидалити
  9. ого!! як все просто!!! дякуююююю дуже!!!! :)

    ВідповістиВидалити
  10. Ураааа! Нарешті я спробую його зробити!

    ВідповістиВидалити
  11. Классный МК!!!!А кризис пройдет!И уменя такое было, но все проходит))))

    ВідповістиВидалити