неділю, 19 лютого 2012 р.

Баночка щастя для подруги :)



24 коментарі:

  1. Дуже класна ідея! А які там причини? Можна зазирнути?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую :)
    Причини мені замовниця писала :)

    ВідповістиВидалити
  3. Ух ти, як цікаво... це якась гра, чи що???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні Надійко, це не гра :) В баночціє 100 маленьких сувійчиків і на кожному написана причина "Чому ти моя найкраща подруга". Це такий подарунок, як на мене то дуже приємний :)))

      Видалити
  4. Супер ідея!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Віра,заходь за нагородкою http://ivankarab.blogspot.com/2012/02/blog-post_21.html

    ВідповістиВидалити
  5. ВІрусь, клас!!! чудова ідея!!! Можна я в тебе її позичу ? ))) я зроблю своїй подрузі щось такого плану )))

    ВідповістиВидалити
  6. Звиайно, Оксаночко!!! Тай я теж цю ідейку позичила ;)))

    ВідповістиВидалити