вівторок, 27 березня 2012 р.

Золоте Царське запрошення :)

Попросила мене знайома зробити на весілля запрошення. І хотіла вона , щоб там був штамп на сургучі і дала мені його шматочок. Але із сургучом я ніколи не працювала. Обрила весь інтернет і знайшла МК, але як я не старалась, мені так і не вийшло :(((
Тоді я вирішила спробувати з глини і вуаля... все получилось :)))
Штамп мені дали молодята вже із їхніми ініціалами.
 Я від цих запрошень просто балдію :))) Золотий картон і монета з їхнім сімейним гербом - це просто клас і ще й дуже класно сюди вписався штампик від Штампувальні з короною. Так і віє від них царським багатством і офіційністю :)))


14 коментарів:

  1. ТАК-таки царський вигляд мають запрошення)))) Суперова ідея!Бездоганне виконання!

    ВідповістиВидалити
  2. Вау, як гарно) Справді по царському) Дуже вишукано)

    ВідповістиВидалити
  3. суперові заврошення!!! і з печаткою гарно придумала ))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарно, справді! Танцуют все! :)

    ВідповістиВидалити
  5. суперові запрошення, дійсно царські! дуууже подобаються печатки!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую :)))) Я старалась :))) Я від них теж у захваті :)

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарні! Такі елегантні:)))! І з ситуції гарно вийшла,молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Просто і чисто! Мій улюблений стиль!

    ВідповістиВидалити
  9. Виглядаэ дыйсно круто! І що ж то за такі молодята, що навіть свій штамп мають=)) Певно якісь ідейні молодці=)))

    ВідповістиВидалити