суботу, 28 вересня 2013 р.

Шоколадниці і купа всього :)))))

Давно вже хотіла вам показати і все часу бракує :)
І от, нарешту, мої шоколаднички :)





У вас було таке, що робите відкритку, вже приклеїли папір, стрічку.. а задекорувати ну просто нема фантазії ? У мене часто буває такий ступор :))) Я тоді відкладаю і чекаю до кращих часів :))) От недавно для одної заготовки настав зоряний час :)
Треба було швиденько зробити листівку і якраз під руки попала отака заготовка :)
І метелик від crafty-ann
Задекорувала за 15 хв :)

Коробочки :)



І баночка для мами :)

10 коментарів:

  1. Віра, стільки всього красивого! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. Ого, скільки краси ти наробила!!! Все дуже красиве, особливо сподобалась баночка для мами, дуже гарна ідея!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже красиво!!!Ой, і в мене штупори бувають)))

    ВідповістиВидалити
  4. ох сколько всего! Но морская коробочка покорила)))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарні роботи! Особливо перша яскрава шоколадниця і шкатулочка з ракушками)))

    ВідповістиВидалити
  6. краса- немає слів!!!
    я зазвичай на стадії підготовки підбираю папір і декор, а коли вже картинка склалась тоді все клею.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую дівчата! Приємно що вам подобається :)

    ВідповістиВидалити
  8. І мені все надзвичайно сподобалося!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Hey great, this has been an awesome help to me, I have had some really strange annoyances in my personal life recently and it is funny how certain things can really pick you back up or make you look differently on the horrible things and get working on the other things in life. Anyway thank you a lot.

    Cccam Server | Cardsharing Server

    ВідповістиВидалити
  10. Вірочко, привіт! Давно ми не списувались. В захваті від твоїх робіт, особливо від першої шоколадниці, та коробочки з мушлями.

    ВідповістиВидалити