четвер, 19 вересня 2013 р.

СП альбому в американському стилі. Розворот 1 і 2 :)

Привіт!
Не одноразово вже писала, що хочу зробити альбом для доці, атепер вже і для синочка :)
Так от, а сата я не наважувалась, тай копняка мені треба давати постійно :) І побачила , що Оля- о_sunny пропонує організувати СП по виготовленню альбому в американському стилі
І думаю, запишусь, тоді точно зроблю :)
Тільки от я такий лапух.. що аж соромно.. я тільки сьогодні дочиталась, що це має бути міні-альбом !!! а в мене він явно не міні :(
Так що вибач Олюнь, що є - то є. Як моя знайома каже "торможение тоже движение" :)))

Отже , на кожен розворот Оля дає 5 днів, і два завдання. 
Але я сьогодні показую два, бо трішки запізнилась з першим :)

Перший розворот і завдання:
1. обов"язковий елемент- квіточка , від 1 і більше..
2. творче завдання- використати щось, що починається на букву "Д"



 Квіточок в мене багато , а на букву "Д" у мене: донечка, дівчинка , дата, діагональні бульбашки :)
Ось так разом :)

Другий розворот і завдання:
1.використати метелика
2. творче завдання на букву "С"



 Метелики є, а на букву "С" у мене сови і цифра сім:)

З фотками у мене як завжди проблема, немає часу видрукувати. І що саме смішно, що вони вже в мене давно на флешці !!! тільки забуваю здати, а чоловіка не хчу просити , він і так такий замучений після роботи :(
Але будем надіятись , шо я все ж донесу до салону ;)))

Не знаю чи пробачать мені дівчата по СП, що не дотрималась правила.. бо альбом мав бути міні, кожна сторона мала мати не більше 15 см, а в мене... аж страшно сказати... 17*21 !!!
Але я страшенно задоволена що приєдналась до них , а ще більше задоволена від того що вже зробила :)))))) Сама б точно не наважилась, а з тобою Олюнь- он,  дивись що натворила :)))))

А поки па-па!!!
Але не надовго, бо стільки всього маю вам показати ;)
Ну і не забувайте про цукерочку

13 коментарів:

  1. Аааа, як класно!! Який гарний альбом виходить, такий яскравий!! А равлики і сови такі кумедні!! Що це в тебе за колекція паперу? Я в неї закохалася! :)

    Фраза про торможеніє покорила :))
    За розмір будемо наприкінці СП щось вирішувати. Але класно, що ти з нами!! :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :)))))
      Ти сьогодні вже не перша за папірчик питаєш :) Я від нього теж балДю :))) Той папір що з малюнками - це Любці Пастушенко http://vk.com/p_paper, а той що по-боках і висічки- це від Штампувальні http://stampsblog.zgharda.com/

      Видалити
    2. Ага, дякую, буду мати на увазі. А той папір, що від Люби - наскільки він щільний? Це як роздруківка на фотопапері?

      Видалити
  2. Так страшно перебільшила розміри, аже на пару сантиметрів:))) Гарно і яскраво, і важливо, що самій подобається!

    ВідповістиВидалити
  3. чудовий, яскравий, дитячий альбом. ти молодчинка, що наважилась, а я все ще чекаю не то часу, не то пендаля)))

    ВідповістиВидалити
  4. Клас! Такий яскравий! Він дійсно має вийти дуже гарним!))

    ВідповістиВидалити