вівторок, 23 жовтня 2012 р.

Золоті ручки моєї мамусі :)))

Доброго ранку мої любі :))))
Сьогодні відкриточок і коробочок не буде, а буде вишивка бісером :)))
Ні-ні це не мої роботи, це моя мамуся таку красу вишиває :)))

Все почалось з того що мамина напарниця по роботі захотіла вишити бісером собі образ до хати і показала їй. Мама вишивала, але нитками, та її зацікавило як то бісером буде виглядати і попросила напарницю їй щось купити, для проби.
В результаті мамуська вишила два образи до себе до хати і тепер для внуків вишиває та для знайомих :))))
Скажу вам, що терпіння тут мати треба...... ці всі бісеринки визбирувати... мені б мабуть терпіння не хватило :))))
Це ще не вся колекція вишивок, а тільки те що мама змогла в руках привезти до мене, за рештою треба їхати до батьків додому і фоткати. Але це вже трішки нізніше :)
А зараз запрошую переглянути те що є ;)

"Вечірня молитва"


"Соняхи"


"Миколай чудотворець"

А це два образи-пара. Вони ще не заправлені в рамку, тому трішки "кривенькі". Як натянути на дошку то вони випрямляться :) 
Цими образами зустрічають батьки молодят :)




Любі мої, якщо вам щось сподобалось, звертайтесь. Мама також вишиває на замовлення, недорого ;)

Гарного вам дня :)

5 коментарів:

  1. краса!!! дууууууже гарно і акуратно! бачила образи вишиті бісером! вражає!
    мамуська в тебе молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарно! скільки терпіння і праці...

    ВідповістиВидалити
  3. Точно золоті руки! Мене і на звичайну вишивку не вистачає... Буду чекати нові фото, щоб полюбуватись!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дівчата! Передам мамусі що вам теж подобається :) Вона буде рада :)))

    ВідповістиВидалити