неділю, 21 жовтня 2012 р.

Смачна неділя :)

Доброго ранку :)
Пробіглась по блогах і бачу що багато кого скосила кулінарна лихоманка :)))))
Ну і я не вийняток.
Пекти я дуууже люблю і постійно стараюсь щось новеньке знайти , але не встигаю сфоткати і вам показати :)
А тут була недавно у лікаря і він наказав їсти гарбузяну кашку. В житті не їла такого і думала що це якась гидота, але лікаря треба слухати і я ринула шукати в неті рецептики.
Кашку я зварила і виявляєтьця що вона така смачна.. а ще як туди горішків накрошити.. ммм.....
Але скільки можна їсти кашу, надоїло .. та й доця не хоче їсти, а виявляється що гарбуз дуже корисний :)
Тому я знову полазила по нету і знайшла смачнючий пиріг з гарбуза і яблук :)


Яка це смакота... пропоную спробувати і вам :)

тісто:
100 г. масла,  1 яєчний жовток,  50 г. цукру,  1 ч.л. розпушувача,  1,5 ст. муки,  1 ст.л. сметани,  ванільний цукор.

начинка:
400 г. гарбуза тертого на грубій терці,  2 великі яблука (я давала 5 середніх і різала кубиками), 100г. масла,  75 г. цукру, 0,5 ч.л. кориці (я не давала бо чоловік не любити),  1 яєчний білок для змащування.

приготування тіста:
до муки + цукор і на грубій терці тру масло. Тоді руками все перетираю до дрібної крошки. Далі +розпушувач, помішати. Тоді + жовток і сметану. 
Замісити тісто. Обгорнути харчовою плівкою і в холодильник на 40 хв.

приготування начинки:
масло викласти в пательню + цукор і прогріти на слабкому вогні 3-5 хв., 
тоді + гарбуз (я порізала невеликими кусочками) і тушити 10-15 хв.
+ яблука і тушити ще 5 хв.
Виключити вогонь  і + корицю, і легко перемішати. Охолодити.

Тепер дістаєм тісто, ділим на дві частини, більшу і меншу. Форму застеляєм пергаментом і змащуєм маслом (правда я не змащувала), викладаємо більший кусок тіста, так щоб бортики вийшли. Тоді викладаєм начинку і зверзу полоски з другого куска тіста. Змащуєм білком і відправляєм в духовку десь на 30 хв при 190 С.

Надіюсь вам сподобається , бо пиріг дуже смачний та корисний:) Навіть моє дитя їло!!!! :)

Гарного вам дня :)


6 коментарів: