суботу, 30 липня 2011 р.

Чайок із Грушечкою :)

Знаю, знаю... Я дуже нечемна... Гра Чайок із Грушечкою вже дано закінчилась. Просто так получилось... Я ніяк не мала часу забрати його у Оксанки- Зірочки
Але нарешті він у мене!!!!!!!!
Дівчатонька , ви собі просто не уявляєте в якому я була захваті від пакуночка який мені передала Оксанка...
Значить по порядку:
Ось це- пакунок, якого я носила цілісінький день із собою і не могла відкрити, бо хотіла сфоткати!!!  А так руки свербіли...
Та я мужньо витримала і як тільки прийшла додому, відкрила. 
А там, СКАРБИ!!!!!
Ось коробочка з чайочком зблизька (ще є тут в Оксаночки)
 а це і сам чай. Який він запашний! Мммммм.... Смакота!!!

Я відразу заварила чайок, відкрила смачнючу шоколадку з корицею і....... 
Я такий кайф дістала!!! Ви собі просто не уявляєте! 
Чоловік давно мене такою не бачив :)))))

Оксаночко, ти неймовірно щедра і талановита людила!!! Велике дякую, за таку красу і смакоту!!! Цьомаю тебе :)))

10 коментарів:

  1. Ммм... люблю корицю!
    А скринька.... вона дерев'яна??

    Скрарби - це як ціла цукерочка!

    ВідповістиВидалити
  2. Я подумала, що це кава... а ,це ще чай) Але, вітаю) В будь-якому разі... ти маєш справжній скарб)))

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю, який же смачний львівський шоколад.а якщо ще і з корицею, мням-мням. А скарби які потрібні.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую! Усе направду дуже потрібне і смачне :)))
    Valentynka , коробочка з картону :)

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю!!!Красотень неимоверная!И богатств целая куча))))

    ВідповістиВидалити
  6. то ти ще й з Оксанкою вчора зустрічалась?ну ти на день собі напланувала!
    Кльовий подаруночок!!!Та ще й призова коробочка)))
    так-так,Оксанка "золотко")))

    ВідповістиВидалити
  7. Та ні, я пакетик Оксанки ще раніше забрала, просто фотіка не було на руках щоб вам показати :)

    ВідповістиВидалити
  8. ))) рада що тобі сподобалось, сонечко!!! приємного чаювання ))) і сподіваюсь що наступного разу ми зможемо поговорити довше )))

    ВідповістиВидалити