суботу, 16 липня 2011 р.

А у мене новий стіл :Р

Усім привіт!!!!!
Недавно на зустрічі , яку організовувала Маринка, я обіцяла дівчатам показати свій робочий куток і сьогодні я обіцянку виконала. Ось фото:

Як бачите, це моя кухня, а точніше половина кухні :) Так, вона у мене велика, цілих 6 метрів меблів!!! От я і заблала 2,5 метри на відкриточки. :))) Ну і ще три тумбочки забрала під зберігання матеріалів.

Але сьогодні я вам похвалюсь :)))) 
Два тижні тому ми з чоловіком замовили мені стола для роботи, і в четвер мені його привезли!!!!!


І поставили ми його теж на кухні, тільки з іншого боку, а саме головне біля вікна!
Трішки деталь: висота стола 95 см!!! Дуже зручно , бо можна і на стоячи щось робити. Відповідно і шуфляд тут 6 шт.(правда ще без ручок)
А ще тут є велика полочка яка висувається для ватману, це ідея чоловіка, ато ці ватмани зайняли ціпу полку в гардеробній кімнаті :))) ну але тепер їм є своє місце :)
Ну і звичайно до високого стола купили стілець, який регулюється і крутиться :)))

Трошки згодом покажу фото як я його обжила :))) і ручки прикрутим :)))


Всім дякую що дочитали ;))))))

15 коментарів:

  1. Вірунь, вітаю з законним робочим місцем! Це супер! ))

    ВідповістиВидалити
  2. ООО. виконала обіцянку! Вітаю! дуже гарний стіл, тепер все порозставляй і знов сфоткай!! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  3. поздравляю!!!!это очень клево!!!я пока тоже скраплю на своей огромадной, кстати, тоже 6метровой кухне)))а тебя поздравляю!!!пусть на этом светлом столе рождаются светлые идеи)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дівчата!!!!!
    Мар"янка, обов"язково сфоткаю і покажу :)

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю, вітаю стіл - це важливо!!!

    ВідповістиВидалити
  6. клас.. теж такий хочу. але ментри не дозволяють, приходиться все зберігати в різних коробочках в шафі, під столом на етажерці і т.д.. а робоче місце в мене мобільне - велике оргскло на підлозі))

    ВідповістиВидалити
  7. мои поздравления! єто хорошая покупка!
    ждем-с новых фото стола ;) интересно же на новоселье "бумажное" посмотреть

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю з новим робочим місцем! Нехай на цьому столі створюються прекрасні роботи! Дуже люблю такі пости - з задоволенням розглядаю, як дівчата облаштовують свої місця і збираю ідеї для себе )))

    ВідповістиВидалити
  9. Молодчина! Вітаю! я тільки думаю, планую, місця малувато, а як нема де творити, то муза кружляє десь високо, їй треба місце, куди прилетіти і присісти...

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую дівчата!!!
    Так, місце для музи потрібне! А то поки повитягуєш все з коробок, то і муза втікає :))))
    Але тепер вона не втече :)))))

    ВідповістиВидалити
  11. Кльово!!!Так неординарно)))ти супер -позитивчик )))гарноъ творчосты за цим диво-столиком новеньким!

    ВідповістиВидалити