пʼятницю, 17 січня 2014 р.

Обкладинка на паспорт

Привіт усім хто ще до мене заходить в гості !!! :))))
А таких вас мало :((( але що тут говорити, я сама рідко до вас заглядаю, часу катастрофічно бракує :(((  Малий потребує уваги, а зараз ще й доця, в садік не ходить, хворіє, і їй теж потрібна моя увага. Так що увесь час посвячую їм, моїм зайчикам :)))
Але скрап я не покидаю! Все що я роблю, це мої нічні посиденьки :))) 
І от недавно так сиділа-сиділа і зробила обкладинку на паспорт :)))
Моя першенька :)
Обтягнула тканинкою, а в середині кишеньки з цупкого паперу. Бачила що дівчата повністю з тканинки роблять, але для цього потрібна машинка, а я щось не можу подружитись з нею.. Не моє це :)





Дівчата, може хтось до мене хоче на обмінний ПІФ? Буду дуже рада :)))
Щоб записатись, вам СЮДИ

Дякую що заглянули :))))
Па-па!

1 коментар: