пʼятницю, 13 грудня 2013 р.

Благодійність

Привіт!!!
Як у вас настрій?

Давно вже шукала сайти наших Львівських дит.будинків, тааак хочеться потішити діток.. хоч трошки.. і уявляєте, не знайшла. А вийти з дому і самій шукати, не маю можливості.  І саме мені написала Мар!янка і попросила про перепост , то я й відразу вирішила- яка різниця з якого міста дитина, адже вона чекає на подаруночок і можливо саме я зможу якусь частинку купити :)

А ще згодом побачила у знайомої, що вона опікується кількома бідними та неблагополучними сім"ями і вони потребують нашої допомоги !!!!!! ТУТ
І я сьогодні перебрала одяг зі своїх діток, ще планую докупити канцтовари, і нехай і у них буде свято :)))) 
Тому звертаюсь ще до вас, не проходьте мимо таких акцій!  
Давайте ми зараз допоможим комусь, можливо колись і нам потрібна буде чиясь допомога і я впевнена що знайдуться люди які нам допоможуть :) 

Такщо я сьогодні пакую пакунки :)))
А ще цього року долучилась до обміну новорічними листівками від ЗробиСамА

І прошу вибачення у дівчат, котрим обіцяла посилочки івже майже два місяця відтягую. Я про вас пам"ятаю!!!! Ваше вже все запаковане, чекає на відправку. Думаю що у вівторок- середу чоловік вам повідправляє :)))


Немає коментарів:

Дописати коментар