вівторок, 29 жовтня 2013 р.

СП альбому в американському стилі. ФІНІШ !

Доброго вечора !!!
От і  закінчився СП по альбому який організувала Оля
Дівчата таку красу натворили... обов"язково загляньте до них і теж полюбуйтесь :)))
Скажу вам , мені сподобалась ідея з СП, появляється стимул щоб встигнути ;) бо знаючи себе, я б відкладала все на потім.. Такщо такі проекти якраз для мене :)
Олінька, тобі велике дякую, за організацію, натхнення та чудові завдання :)

Альбом мав бути мініком, але я провтикала  забула і в мене він зовсім не мінік :)))
Розворотів мало бути мінімум 6, а по завданні 8.
В мене планувалось 7, а в результаті вийшло 8, а все тому, що обкладинку я вирішила зробити м"якенькою з тканинкою, а оскільки першу сторінку я вже зробила і приклеїла, довелось зробити додатковий перший розворот :)))

Ну і завдання для обкладинки:
1.має бути назва
2. використати 4 види паперу з різними візерунками (або більше) 




"Анюта"- це чіпборд :) Я його пофарбувала і присипала глітером, але він не взявся добре, тому буду переробляти :)

Отакий буде перший розворот. Декору мало, але то так задумано :) Хочу тут розмістити три маленькі фото і тоді вже додекорую :)










Лишилось фотки роздрукувати і вклеїти :)
Забігайте до Олі в гості, в неї гарний альбомчик вийшов ;)


Дякую за ваші коментарі і що заходите в гості ;)
І маєте ще сьогодні шанс записатись на солоденьке, завтра розіграюш ;)
Па-па!

8 коментарів:

  1. нет слов...одни эмоции...такая красота! Верочка, ты большая умница!

    ВідповістиВидалити
  2. Такой яркий, "американский" альбомчик получился!!!!!!!! Красота!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Молодчинка!від обкладинки взагалі болдю)))))красота!

    ВідповістиВидалити
  4. Браво! Обложка вообще покорила! Такая красота получилась! Замечательный альбомчик)))

    ВідповістиВидалити
  5. Ти мега молодчинка!!! Радію з тобою разом.

    ВідповістиВидалити
  6. Это очень очень красиво!!!! Супер!!! Молодец!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Оооох, он шикарный!! Вера, какая же ты умница!! Радуюсь вместе с тобой, что теперь у доченьки будет такая прелесть!! альбом просто обалденный, сплошная радость и улыбка!!
    Жаль, конечно, что по формату он получился больше, но зато ты сможешь вклеить фото нормального размера :))
    Я очень рада, что ты творила со мной! Спасибо тебе!! :)

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже красивий і веселий альбомчик! )

    ВідповістиВидалити