вівторок, 22 січня 2013 р.

Новорічний "Вінігрет" :)))))

Привіт :)
Ну от і закінчились Різдвяні свята :) 
Щойно був священник , освятив нашу хату, а значить, що вже ялиночку треба роздягати і ховати до наступного року прикраси. 
А я ще вам не показала всього що робила на зимову тематику:)
Так що буде пост-венігрет :)))))

найперше хочу похвалитись випічкою :))) Рецептик я підгледіла у Олічки :)
Це американський Різдвяний пиріг- Штоллен :)
Один ми відразу з"їли, стриматись не могла бо запах від нього неймовірний, а смак...  мммм... Ну а другий вже дочикав до Різдва :)
І хочу похвалитись, цукати навіть я сама робила ;)))))

А це коробочки на магнітах. Зробила для племінників :)
Їм дуже сподобався мій календар і вони просили їм схоже щось зробити :)))

Свічечка :) Досить просто задекорована, але мені подобається :)

А це коробочка з домашнім кокосовим печивом :) Робила для чоловіка на Миколая :)
Фото робила вночі тому таке тьмяне.Ну а саме печиво не сфоткала, але обіцяю ще раз зробити і показати :)

І остання різдвяна листівочка яка тепер живе у Олічки-Агрум :)))


Ну, ніби все :)

І запрошую усіх на солоденьке ;)

2 коментарі:

  1. Який чудовий вінегретик вийшов :) Але тема ж одна - новорічна! все сподобалося, а випічкою аж запахло:)

    ВідповістиВидалити
  2. Апетитний на вигляд штоллен!Мабуть,і такий смачненький,як здається!;-)
    І роботи новорічні -весело-святкові!

    ВідповістиВидалити