середу, 4 січня 2012 р.

Рамочка :)

Привіт :)))
Була в своєї мамусі недавно і побачила в неї рамочку, таку жахливу.. таке враження що її просто вирізали з дерева і навіть не зачистили, не пофарбували... А ззаду фотка трималась на скотчі.. Доречі в ній моя фоточка, мені тут 19 років. Фоткалина праншетку :)
Де мама її взяла?  Це я ще виясню :)
Ну я її зразу хапанула і вже в голові купа ідей було, але вирішила не мудрувати і зробити щось ніжне , в рожевих тонах.. всетаки фоточка там моя ;)))
А що найсмішніше, це те що ця рамка у мами вже кілька років, але я  не звертала уваги що вона не декорована і в жахливому стані. А зараз вже мабуть око привикло до прекрасного  і я немогла її так залишити :)
І ось привела я її до ладу, думаю мамуська буде задоволена :))))



9 коментарів:

  1. Ну таку вже зробила ніжну та хорошу... Думаю, мама не впізнає!

    ВідповістиВидалити
  2. Рамка- супер, а какая красавица на ней!!!!Всё вместе смотрится очень гармонично !!!

    ВідповістиВидалити
  3. Краса!! І рамочка і в рамочці)

    ВідповістиВидалити
  4. як гарно і ніжно!!!!! і ти така прікольненька на фото!!!
    мамі точно сподобається!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Навіть не знаю, хто кого прикрашає... ти рамку, чи рамка тебе))) Дуже гарне і щире фото) Молодчнка!

    ВідповістиВидалити
  6. Клас! Просто краса! Думаю, що мамі обов'язково сподобається! Молодець, що взялася за неї! А фотографію така чарівна!

    ВідповістиВидалити
  7. Файна рамка! А дівчина на фото просто чарівна! ;)))
    Мама не повірить, що то її стара рамка, от побачиш )))

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна рамочка,ніжна вийшла,та й дівчина на фото прекрасна:)!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую!!! Мамі вже віддала і вона задоволена :)))

    ВідповістиВидалити