суботу, 10 грудня 2011 р.

Карамельки поїдуть...

Привіт мої хороші!!!
Вибачайте що трішки затягнула з розіграшем :)
Найперше дякую вам за привітання і підтримку, і просто за те, що ви мене читаєте і коментуєте!!!!

Нажаль фото карамельок в мене немає, фотік забрали :( 
Нехай це буде сюрпризом :) Точно можу сказати що там буде папірчик гарний і штампик ;)))

Отже карамельки у нас чотири, а бажаючих поласувати 34.
І першу карамельку я зразу віддаю Тані- Tata25 , томущо вона єдина зробила гарні подаруночки мені і чоловіку. І тому буде справедливо, якщо перша карамелька буде для неї :)
А далі вибирав Рендом, але картинки не змогла вставити, такщо повірте на слово :)

Друга карамелька поїде до Helen
Третя карамелька до Каті Паньків
Четверта карамелька до Olya Grafinya

Вітаю дівчата!!!! 
Я побувала  у вас в бложиках в гостях, і побачила, що ви тільки починаєте :) Тому думаю, що вам будуть доречні мої  подаруночки :)))))

Чекаю на ваші адреса vira.zakanych@ua.fm з поміткою "Я виграла карамельку :)"

А кому сьогодні не пощастило, не сумуйде, дуже вас прошу!!!!!! 
Ви знаєте, я теж так вже хочу виграти цукерочку і все ніяк .. :( 
Ні, ви не подумайде, що я ганяюсь за ними, мені просто дуууууууже хочеться 
отримати подаруночка, навіть самого скромного :)))

Давайде так, якщо ви дууууже вже засмутились, то напишіть мені на пошту
 свою адресу і я постараюсь вас чимось потішити ;)))

Ну все :) Доброї вам ночі :)

6 коментарів:

  1. Оу, скільки багато щасливчиків )) Вітаю дівчат - це так приємно

    ВідповістиВидалити
  2. Поздоровляю переможців! шкода, я не виграла, але все рівно рада знайомству і задоволена бачити тебе серед своїх ПЧ))))

    ВідповістиВидалити
  3. ДЯКУЮ!!!! УРА-А-А-А!!!!! РАДІЮ, ЯК СЛОНЕНЯТКО))))

    ВідповістиВидалити
  4. Я писала тебе по поводу конфетки. так и не получила твоего адреса ,чтобы отправить конфетку .

    ВідповістиВидалити