четвер, 11 серпня 2011 р.

Кавуся, інчик і котики :)

Привітик мої хороші!!!
У мене повний капець з повістками на пошту. Вони постійно губляться :((( Треба купити нову скриньку...
Сьогодні чоловік нарешті забрав мої пакуночки від вас :)))

І ось до мене прийшла кавуся!!!, тільки от не знаю від кого (прізвище писати не буду). Такщо признавайтесь, чия це краса :)

Баночка кльова, а кавуся мммммм..... я зразу її розспробувала :))) Дякую за смакоту і подаруночки!!!

А ще я получила інчик від Валічки  в ось такій прикольній коробочці і з подаруночками :)

Дякую Валюсь!!!
І по правилам я теж маю відіслати кільком людям інчі, але вибачте мене, а зараз цього зробити не можу... 
І хто ще не отримав від мене "котика" вибачте, я виправлюсь, але трішки пізніше :( І Олюсі- Агрум винна АТС.. Я всіх пам"ятаю, не переживайте.. 
Річ у тім, що мою мамусю сьогодні прооперували....і потрібен час для відновлення, і я буду бігати до неї в лікарню... Та й після виписки теж... :(((((((

Дякую що ви в мене є :) І усім міцного здоров"я!!!




4 коментарі:

  1. Поздравляю!!!Столько подарков!!!Ты- счастливица)))Надеюсь,что создатель прекрасной коробочки найдется)))

    ВідповістиВидалити
  2. Я думаю, що кавуся від Ириски - чомусь вона мені з тою коробочкою проасоціювалась ))))
    Вітаю з силою-силенною подарунків і нехай мамуся швидко відновлюється після операції.

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, Верунька, эта моя кава (вернее уже твоя) :)! Олюшка догадалась :) Кофе, натуральный из Испании, мне мамуська прислала! Рада, что тебе понравилась!

    ВідповістиВидалити
  4. УРА!!!! Добре що ти знайшлась ! Кавуська і справді дуже смачна:) І подаруночки твої пригодились. Дякую!!!

    ВідповістиВидалити