пʼятницю, 10 грудня 2010 р.

Ще одна Тільда.


9 коментарів:

  1. Клас!!!! така ніжна відкриточка вийшла!!!! а від Тільдочок я просто балдію, маю купу накачаниз, але ніяк руки не доходять :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякі :) Я теж люблю Тільди, Я їх роблю для діток з колективу "Юрашки". Вони в захоленні від них теж :)

    ВідповістиВидалити
  3. Изумительная, очень нежно и красиво!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже-дуже гарна листівка. Тільда суперова, а про квіти я взагалі мовчу... Ну, дуже ніжно.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую :))) Дуже приємно читати такі коментарі :)

    ВідповістиВидалити
  6. а давай меняться? я тебе мыльце- а ты мне вот такую тильдочку? что скажешь???

    ВідповістиВидалити
  7. З радістю :) Але цю Тільду зробила на замовлення. Можу зробити схожу.

    ВідповістиВидалити
  8. Краса! А від квіточок я взахваті!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити